Verzenden

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Bent u niet thuis als het pakket wordt bezorgd?
Hieronder vind u wat u kunt doen om het pakket niet nogmaals mis te lopen.

 

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs.

 

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook op Track & Trace en in de PostNL-app.

 

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

We bewaren je pakket twee weken voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Contactgegevens

Telefoon:
0548 – 540 495

E-mail:
Info@gereedschaphuis.nl

Contactformulier

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.